حاشیه سایپا - استقلال| بازار داغ خوش‌وبش و عکس یادگاری/ اعتراض استقلالی‌ها به پنالتی های سوخته شان

20:48 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۱۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم های سایپا و استقلال حواشی زیر را به همراه داشت.

- تیم‌های سایپا و استقلال ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که بازی آن‌ها حواشی زیر را به همراه داشت:

* پیش از شروع مسابقه آرش رضاوند، بازیکن استقلال که سابقه بازی در سایپا را دارد با بازیکنان و نیمکت‌نشینان این تیم برخورد گرمی داشت.

*فرشید اسماعیلی قبل از شروع مسابقه به سمت فراز کمالوند رفت و وی را در آغوش گرفت.

*آرمان رمضانی و محمد دانشگر که سابقه بازی در تیم فوتبال سایپا را هم دارند هنگام گرم کردن با بازیکنان سایپا خوش‌وبش کردند.

*فراز کمالوند، سرمربی سایپا که سابقه حضور در استقلال را داشت پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت آبی‌پوشان رفت و با تک تک اعضای این تیم خوش‌وبش کرد. وی برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشت. آنها عکسی هم به یادگار گرفتند. 

*احمد موسوی، مدافع استقلال هنگام گرم کردن با محمد حسین اکبرمنادی، دروازه‌بان ذخیره سایپا در این بازی برخورد گرمی داشت.

* شیخ‌ دیاباته، مهاجم آبی‌پوشان پس از بازگشت مجددش به ایران یک بار دیگر در لیست استقلال قرار گرفت.

*ووریا غفوری، محمد نادری و سینا خادم‌پور که در لیست استقلال برای بازی امروز حضور ندارند پیش از شروع بازی در ورزشگاه دستگردی تمرین کردند. 

* نادری محروم است، غفوری مصدوم است و خادم‌پور به صلاحدید کادر فنی در لیست قرار نگرفته است.

* روی نیمکت سایپا بازیکنان همچون محمدحسین اکبرمنادی، محسن مسلمان، رضا جعفری، امیرعلی صادقی، حسین مالکی، فرزاد جعفری، عرفان خانی، عارف حاج‌عیدی و مهرداد عبدی حضور دارند. مسلمان همچون چند دیدار اخیر در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان حضور ندارد.

* نیمکت‌نشینان استقلال در این مسابقه را رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، سید احمد موسوی، شیخ دیاباته، مهدی مهدی‌پور، متین کریم‌زاده، سعید مهری، محمد دانشگر و ارسلان مطهری تشکیل می‌دهند. 

* در دقیقه 11 بازی مهدی قائدی در برخورد با بازیکن سایپا درون مخوطه جریمه این تیم سرنگون شد، اما داور اعتقاد به ادامه بازی داشت و این تصمیم باعث اعتراض آبی پوشان شد. پیش از این در دقیقه 7 نیز استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی روی سبحان خاقانی داشتند. 

*در صحنه دیگری در دقیقه 26 استقلالی‌ها اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع سایپا داشتند که بازهم داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.


برچسب ها: استقلال سایپا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *